طراحی سایت فروشگاه کامپیوتر
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

با موفقیت سایت فروشگاهی ، بسیاری از صنوف به فکر راه اندازی سایت فروشگاهی برای خود افتادند و با ساخت سایت فروشگاه اینترنتی برای خود قدم در راه فروش در دنیای مجازی گذاشتند . شرکت طراحی سایت فروشگاهی وبیکس با سالها سابقه و فعالیت موفق در زمینه طراحی سایت فروشگاهی به طراحی سایت فروشگاه کامپیوتر نیز اقدام نموده است . نمونه کارهای ما در را زمینه طراحی وب سایت فروشگاه کامپیوتر می توانید مشاهده نموده و با مقایسه امکانات انتخاب نمایید . 

 

از جمله سایت های فروشگاهی موفق در این عرصه سایت دیجی کالا می باشد که البته صرفا به طراحی سایت فروشگاه کامپیوتر نمی باشد بلکه محصولات متنوع تری دارا می باشد . 

شما نیز با در نظر گرفتن امکاناتی که مد نظرتان است و مشاهده قالب های سایت فروشگاهی ما اولین گام را برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی تان برداید .

 

امکانات طراحی سایت فروشگاه کامپیوتر :

 

در ادامه به امکاناتی که یک سایت فروشگاه کامپیوتر نیاز دارد می پردازیم .

 

1- دسته بندی مناسب :

یکی از مهم ترین قسمت های یک سایت دسته بندی آن می باشد . مسلما یک کاربر با ورود به سایت شما برای مشاهده کالاها ابتدا به دسته بندی مراجعه نموده و کالا مورد نظر خود را از این طریق می یابد . در صورت نداشتن دسته بندی مشخص و منظم ممکن است کاربری که به هدف خود نرسیده است سایت شما را ترک کند . به همین سبب ابتدا باید کالاهای خود را در قالب دسته بندی های مشخص در سایت خود درج نمایید .

 

2- معرفی محصولات :

یکی از بخش های جذاب سایت دیجی کالا بخش معرفی و برسی تخصصی آن می باشد ، که کاربر می تواند از آن طریق اطلاعات کاملی در مورد محصول مورد نظر خود بیاید شما نیز باید در سایت خود بخشی را برای این کار اختصاص دهید . 

 ادامه مطلب و منبع : طراحی سایت فروشگاه کامپیوتر





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: